АРХИВА
| АРХИВА ТЕКУЋА ГОДИНА
|
05.08.2019.
НЕТО ДОБИТ ЕР СРБИЈЕ У ПРОШЛОЈ ГОДИНИ 12,2 МИЛИОНА ЕВРА
БЛИЦ / БИЗНИС / ПРИВРЕДА И ФИНАНСИЈЕ Блиц Бизнис 05.08.2019.
ФОТО: ЕР СРБИЈА / ПРОМО
"Ер Србија" је у 2018. години, уз мере које су подразумевале унапређење пословања, припрему за ширење мреже које је реализовано у јуну 2019. године, као и оптимизацију процеса, остварила нето добит од 12,2 милиона евра, саопштио је данас српски национални авио-превозник.
Посебно добре резултате компанија је остварила у области продаје додатних услуга, где је забележено повећање од готово пет пута у односу на 2017. годину, на 6,9 милиона евра. Поред тога, приход од чартер саобраћаја повећан је за више од 40 одсто, на 20,7 милиона евра, чиме је додатно унапређен резултат из 2017. године, која је била рекордна.
Ер Србија је у петој години пословања превезла укупно 2,48 милиона путника, док капацитет за превоз путника, исказан као производ расположивог броја седишта и укупно пређених километара (Аваилабле Сеат Километерс - АСК), износи 4,03 милијарде, наводи се у саопштењу. Када је реч о просечној искоришћености капацитета за превоз путника (СЛФ), он је у 2018. био 71,2 одсто.
Чартер бренд "Авиолет" обавио је у 2018. години рекордних 958 летова и превезао 223 хиљаде путника до популарних туристичких дестинација у Грчкој, Турској, Шпанији, Италији и Египту, што представља повећање од 28 одсто у односу на претходну годину. Новине током прошле године биле су и поновно увођење летова до Хургаде у Египту, повећање броја летова за турску обалу, као и увођење једне серије летова за Анталију, које је Авиолет обављао из Бања Луке.
У марту 2018. године, Ер Србија је значајно унапредила своје пословање и увођењем нове тарифне понуде, са циљем да се путницима омогући да прилагоде путовања сопственим потребама. Тарифна понуда путницима омогућава да при резервацији летова бирају између четири тарифе које се разликују у односу на дозвољени пртљаг, флексибилност у вези са променом датума путовања, итд. Уз нове тарифе, њима су на располагању куповина à ла царте услуга, као што су приоритетно укрцавање, резервација седишта или приступ Премијум салону Ер Србије.
ФОТО: А. ДИМИТРИЈЕВИЋ / РАС СРБИЈА
Имајући у виду значај онлајн продаје, индикативан је и податак да је претходне године трећина карата Ер Србије купљена преко интернета, као и да раст продаје преко интернета у односу на 2017. годину износи три процента. Због тога је донета стратешка одлука да се настави са убрзаним развојем платформи за куповину карата и додатних услуга и у наредном периоду, што је у складу са светским трендовима у авио-индустрији и дигитализацијом која се спроводи у нашој земљи, саопштено је из Ер Србије.
"Претходна година била је важна јер су у њој постављени темељи за ширење мреже дестинација. На њих се ослања и дугорочна стратегија, која је већ у примени и захваљујући којој ћемо још једном потврдити нашу лидерску позицију у региону. Без обзира на бројне и велике изазове на тржишту авио-индустрије, Ер Србија развија свој портфолио производа да би остварила још боље финансијске и оперативне резултате, али и омогућила путницима одличан производ по приступачној цени", изјавио је Данкан Нејсмит, генерални директор Ер Србије.
Он је додао да ће српска национална авио-компанија и у наредном периоду пружати услуге у складу са највишим стандардима који важе у авио-саобраћају.
Ер Србија је обележила у 2018. години и два важна догађаја: 90 година од првог лета Аеропута, као и пету годишњицу трансформације авио-компаније у Ер Србију 2013. године.
|